در حال بارگذاری فایل ...
اپ گروه وکالت اربابیدسترسی آسان‌تر

چگونه وکیل طلاق در قم پیدا کنیم؟

اگر به دنبال یک وکیل طلاق در قم هستید، در شهر قم دفاتر وکالت بسیاری موجود است. اما اگر در جستجوی بهترین وکیل قم برای طلاق می‌باشید، در این مقاله با ما همراه باشید. متأسفانه با توجه به آمار طلاق، هر زوجی ممکن است در موقعیتی قرار بگیرند تا به این نتیجه برسند که دیگر نقطه مشترکی برای زندگی با یکدیگر ندارند. در چنین موقعیتی زوجین تصمیم به جدا کردن مسیر زندگی خود از یکدیگر و طلاق می‌گیرند. در این شرایط یک وکیل حرفه‌ای می‌تواند به کمک شما آمده و این چالش را آسان‌تر کنند. 


وکیل طلاق، فردی حرفه ای می باشد که دارای پروانه وکالت دادگستری است و در دعاوی خانوادگی به‌ ویژه دعاوی طلاق، شرکت کرده باشد و به تمامی قوانین و مقررات مربوط به طلاق، مانند قانون مدنی، قانون حمایت از خانواده و قانون طلاق توافقی، آگاه می باشد. همچنین، وی باید مهارت‌ های مذاکره را داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکل خود به دست آورد. مشورت با وکیل طلاق قبل از اقدام به درخواست طلاق امری بسیار مهم و ضروری می باشد. در ادامه، به بررسی انواع طلاق می پردازیم.

 

طلاق به درخواست مرد

طلاق به درخواست مرد، طلاقی است که مرد بدون نیاز به دلیل یا عذر خاصی، همسر خود را طلاق می‌دهد. این نوع طلاق، به‌ صورت یکطرفه انجام می‌ شود و نیازی به رضایت همسر زن ندارد. در طلاق به درخواست مرد، مرد باید به حقوق مالی همسر خود توجه داشته و مهریه  و نفقه همسر خود را تا پایان عده طلاق پرداخت کند. همچنین، مرد باید در صورت داشتن فرزند، حضانت فرزندان را با توافق همسر خود یا با حکم دادگاه تعیین کند.

در صورتی که مرد قصد طلاق همسر خود را دارد، بهتر است قبل از هر اقدامی، با وکیل طلاق با تجربه مشورت کند. وکیل خانواده می‌تواند به مرد در مورد حقوق و تکالیف خود در طلاق مشاوره حقوقی دهد و بهترین راهکار را به او توصیه کند.

 

طلاق به درخواست زن

طلاق به درخواست زن، بدین صورت است که زن با دلایل موجه، درخواست طلاق از همسر خود را می‌دهد. در صورتی که طلاق به صورت توافقی نباشد و زن حق طلاق نداشته باشد باید دادخواست طلاق از طرف زوجه به دادگاه طلاق داده شود و از آنجایی که حق طلاق با مرد است، زن برای درخواست طلاق و ثبت آن راه دشواری را در پیش دارد.

 

طلاق توافقی

طلاق توافقی، با توافق زوجین انجام می‌شود و در این نوع طلاق، زوجین در مورد تمام مسائل مربوط به طلاق، از جمله مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و سایر مسائل مالی و غیرمالی، توافق می‌کنند. ویژگی طلاق توافقی، سرعت در رسیدگی به روند طلاق و کاهش هزینه‌ های آن است.

پیشنهاد می‌شود که پیش از آنکه دادخواست طلاق را مطرح کنید، با یک وکیل طلاق، مشاوره داشته باشید. شما می‌توانید با مشاوره وکیل طلاق، جزئیات و ادعا‌های خود را قبل از پیش بردن دادخواست در میان بگذارید. این کار از هزینه‌های اضافی شما در این مسیر جلوگیری می‌کند. همچنین در برخی مسائل حقوقی به استخدام وکیل طلاق قم نیازی نخواهید داشت و می‌توانید فقط با مشاوره گرفتن از وکیل به صورت تلفنی به تنهایی کارتان را پیش ببرید. 
مشاوره تلفنی یا آنلاین با وکیل طلاق قم مزیت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن صرفه‌جویی در هزینه و وقت است. همانطور که می‌دانید شما برای مشاوره تلفنی و آنلاین نیازی به جلسات حضوری در دفتر وکالت نخواهید داشت. در نتیجه می‌توانید به آسانی با یک وکیل طلاق ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید. یکی دیگر از مزایای مشاور تلفنی با وکیل طلاق آن است که در صورت مشاوره حضوری و رودررو، امکان دارد مطرح کردن برخی موارد برای شخص دشوار باشد. پس مشاور تلفنی به حل این مشکل کمک می‌کند و شما می‌توانید تمامی مشکلات خود را با وکیل در میان بگذارید. 

مزایای داشتن وکیل طلاق

طلاق یک فرایند پیچیده و دشوار است که می‌تواند عواقب حقوقی و مالی زیادی داشته باشد. در این شرایط، داشتن وکیل طلاق می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. در ادامه، برخی از مزایای داشتن وکیل طلاق را بیان می‌کنیم:

  • مشاوره حقوقی:

وکیل طلاق می‌تواند شما را در مورد حقوق و تکالیف خود در طلاق آگاه کند و به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای خود و فرزندانتان بگیرید.

  • تسریع روند طلاق:

وکیل طلاق با دانش و تجربه خود، به شما کمک کرده و روند طلاق با سرعت بیشتری پیش می رود.

  • کاهش هزینه‌های طلاق:

وکیل طلاق می‌تواند به شما کمک کند تا از حقوق خود در طلاق آگاه شوید و از بروز هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

  • افزایش شانس موفقیت:

وکیل طلاق با دانش و تجربه خود، شانس موفقیت موکل خود را در دادگاه افزایش می دهد. 

 

وکیل طلاق در قم و وظایف او 

وکیل طلاق، دارای پروانه وکالت بوده و به صورت تخصصی در خصوص دعاوی خانواده و طلاق تقبل وکالت می‌نماید. در این بخش قصد داریم درباره وظایف یک وکیل طلاق در قم صحبت کنیم و به مواد قانون مدنی بپردازیم. 
ماده ۶۶۳ قانون مدنی تعیین کرده است: وکیل نمی‌تواند عملی را که از حد وکالت او خارج است، انجام بدهد. همچنین در ماده ۶۶۷ قانون مدنی آمده، وکیل باید در اقدامات و تصاحبات خود به مصلحت موکل نیز اهمیت بدهد و از آنچه که موکل با صراحت تمام در اختیار او گذاشته یا بر اساس قرائن و عرف و عادت که در اختیار وی می‌باشد، تجاوز نکند. بر اساس این ماده باید گفت وظایف وکیل طلاق، محدود به اختیاری است که موکل در مسیر قرارداد وکالت، به او عطا می‌کند. این وظایف می‌تواند ثبت دادخواست طلاق، حضور در جلسات دادگاه، تجدید نظر، واخواهی، فرجام خواهی و اعاده دادرسی نسبت به رأی‌های صادر شده در زمینه طلاق و هر زمینه دیگری که مد نظر موکل است، باشد. حدود اختیارات وکیل دادگستری را موضوع وکالت و اختیاراتی که موکل به وکیل خود می‌دهد، تعیین خواهد کرد. 
با این حساب وظایف وکیل طلاق قم عبارت‌اند از: 
⦁    مشاور به موکل 
⦁    تنظیم دادخواست در زمینه موضوع وکالت و شروع مراحل برای رسیدن به هدف معین شده با ثبت دادخواست. 
⦁    حضور در جلسات دادگاه به نیابت موکل تا اتمام دادرسی و انجام هر نوع واخواهی و اعتراض به آرا با توجه به اجازه موکل. 
⦁    حضور در مرجع‌های قضایی و شبه قضایی، نهاد‌های داوری و... به قصد انجام مورد مربوطه وکالت. 

 

ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق در قم 

توصیه می‌شود قبل از عقد قرارداد با وکیل طلاق قم حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید: 
⦁     داشتن پروانه وکالت
⦁    تجربه حقوقی بالا همراه با سابقه کاری مرتبط در بخش زمینه دعاوی خانواده 
⦁     فن بیان بالا و صداقت کامل (خودداری از وعده‌های دروغین و امید‌های واهی جهت اخذ پرونده)
⦁    واقع بینی در برابر نکات حقوقی طلاق با توجه به موقعیت موکل 
⦁     دریافت حق الوکاله منصفانه
⦁     عدم تجاوز بیش از حد اختیاراتی که موکل برای حل پرونده طلاق در اختیارش قرار داده است. 
⦁     امانتداری در حفظ اسرار و مدارکی که توسط موکل به او ارائه می‌شود. 
 موارد بالا در انتخاب وکیل طلاق قم و دیگر شهر‌ها دارای اهمیت بسیاری است. 

 

چگونه می‌توان یک وکیل طلاق خوب در قم پیدا کرد؟ 

پس از توصیفاتی که در خصوص وکیل طلاق در قم و وظایف او ارائه دادیم، قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که چگونه می‌توان یک وکیل طلا خوب در قم پیدا کرد. توجه داشته باشید که پیدا کردن یک وکیل طلاق در قم از اهمیت بالایی در سرنوشت پرونده ما برخورد است بنابراین؛ باید بدانید که چطور یک وکیل طلاق خوب پیدا کنید که در نتیجه با ضرر‌های مالی مواجه نشوید. 
⦁     شما می‌توانید با پرسش از افرادی که پرونده مشابه شما داشته‌اند در این زمینه اطلاع کسب کنید و به یک وکیل خوب دست یابید. 
⦁     جستجو در گوگل و مطالعه دقیق سایت یک وکیل، می‌تواند راه قابل اطمینانی برای شناخت میزان تجربه‌ی وکیل طلاق باشد. 
جهت وکالت دادن به وکیل طلاق قم نیاز به ثبت محضری نیست. وکالت نامه بین موکل و وکیل تنظیم شده و یک نسخه از آن نیز به دادگاه ارائه می‌شود. با پر کردن فرم‌هایی که دارای اطلاعات و آدرس وکیل و موکل است و تعیین حق الوکاله و طریقه پرداخت آن و امضای دو طرف، وکالت نامه شما رسمی به حساب می‌آید. در وکالت نامه باید میزان اختیارات وکیل تعیین شده و ذکر شود که بدانید وکیل تا چه مرحله‌ای از دادگاه امکان دسترسی به پرونده شما را خواهد داشت. 

 

مهم‌ترین مهارت‌ها برای انتخاب وکیل طلاق در قم

در انتخاب وکیل طلاق قم نیاز است تمام تلاش و مهارت خود را به کار بگیرید، تا در انتخاب یک وکیل مجرب، موفق بشوید. در ابتدا باید با چند وکیل دعاوی خانواده مشاوره کنید و از بین آن‌ها بهترین وکیل را انتخاب کنید. 
خود را برای پاسخگویی به سوالات کلیدی زیادی آماده کنید. باید اطلاعاتی مثل: طول مدت ازدواج، اسم و سن فرزندان، فعالیت‌ها، تغییرات، شغل و غیره را در اختیار وکیل بگذارید. پرونده خود را به وکیلی بسپارید که در پروسه طلاق و دعاوی خانواده فعالیت و تجربه مورد نیاز را داشته باشد. 

معرفی آقای حسن اربابی مطلق، از بهترین وکیل‌های طلاق در شهر قم

آقای حسن اربابی مطلق، تجربه گسترده و دانش عمیقی در زمینه طلاق و دعاوی خانواده دارند که ایشان را قادر می‌سازد تا وکالت موثری را برای موکلان خود ارائه دهد. ایشان سابقه دستیابی به نتایج مطلوب برای موکلان در طلاق، پرونده‌های خانوادگی و... را دارند که باعث شهرت آقای اربابی مطلق به عنوان بهترین وکیل طلاق در قم شده است. همچنین نظرات و توصیه‌های مثبت موکلان راضی می‌تواند به شهرت ایشان به عنوان بهترین وکیل در شهر قم خود کمک کند. برای اطلاعات بیشتر کافی است با شماره ۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲ تماس حاصل فرمایید. 

جمع‌بندی

در این مقاله نکاتی برای پیدا کردن وکیل مجرب و خوب را ذکر کردیم که برایتان مفید خواهد بود. انتخاب وکیل طلاق قم تصمیم بسیار مهمی است؛ چرا که نتیجه پرونده تاثیر زیادی روی شما خواهد داشت. در پرونده پیچیده طلاق، از اهمیت پیدا کردن یک وکیل باتجربه در این زمینه نمی‌تواند چشم پوشی کرد. داشتن یک وکیل متبحر و ماهر در کنار شما می‌تواند تفاوت زیادی در نتیجه پرونده ایجاد کند. با سپردن پرونده خود به بهترین وکیل طلاق، شما فقط به دنبال وکالت حقوقی خود نیستید، بلکه روی آرامش خاطر خود سرمایه‌گذاری می‌کنید. 

محتواهای مرتبط:
بهترین وکیل خانواده در قم | بهترین وکیل مهریه در قم | آدرس و شماره وکیل خانواده در قم | وکیل خوب در قم 

ارتباط با ما
گروه وکالت اربابی
تماس با ما:۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه وکالت اربابی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین