در حال بارگذاری فایل ...
اپ گروه وکالت اربابیدسترسی آسان‌تر
وکیل دادگستری قم

ویژگی های وکیل دادگستری در قم چیست؟

برای اینکه بتوانید پرونده‌هایی مانند طلاق، شکایت پزشکی، انحصار وراثت و... را به سرانجام برسانید، لازم است کار خود را به دست افراد با تجربه و کسانی که شناخت کافی از قوانین دارند که همان وکلا هستند، بسپارید. همانطور که می‌دانید قوانین حقوقی پیچیده هستند. برای انتخاب یک وکیل دادگستری با تجربه قبل از هر چیزی باید اطمینان کامل داشت. چرا که وکیل مورد نظر به جهت اطلاعات و دانش که از مسیرهای قانونی که دارد باعث سرعت بخشیدن به نتیجه کار می‌شود. 
در انتخاب وکیل دادگستری قم باید دقت کرد که وی منافع و مصلحت موکل خود را بداند و به آن متعهد باشد. یک وکیل با تجربه و حرفه‌ای هیچگاه نتیجه پرونده را تضمین نمی‌کند، اما به موکل خود این اعتماد را می‌دهد که سعی و تلاش خود را برای پرونده موجود به کار می‌گیرد و تمامی احتمالاتی که وجود دارد و همچنین شانس موفقیت را نیز برای موکل خود شرح می‌دهد.

وکیل دادگستری کیست و وظایف او 


 وکیل دادگستری فردی است که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف حقوق و آزمون‌ها، پروانه وکالت دادگستری دریافت می‌کند. 
در کشور ما پروانه وکالت دادگستری به دست مرکز مشاوران قوه قضاییه به افرادی که شرایط و موقعیت وکالت را دارند، ارائه می‌شود. 
وظایف و تعهدات وکیل نسبت به موکل به طور کلی طبق وکالت نامه تنظیمی انجام می‌شود. 
نکاتی که باید در انتخاب وکیل‌ پایه یک دادگستری قم در نظر بگیرید
⦁    وکیل نمی‌تواند عملی را که از حدود وکالت خارج می‌باشد انجام دهد و فقط باید در حدود وکالت اقدامات لازم را پیش ببرد. 
⦁    وکیل باید در پیش بردن اقدامات خود صلاح موکل را در نظر بگیرد و به آنچه که موکل با وضوح در اختیارش گذاشته تعرض نکند. 
⦁    مدارک و شواهد را به دادگاه جهت دفاع از موکل ارائه دهد. 
⦁    با استفاده از دانش و روش‌های قضایی به تحلیل نتایج بپردازد. 

انواع وکلای دادگستری


باید با انواع وکلای دادگستری جهت انتخاب وکیل دادگستری قم آشنا باشید:
⦁    وکیل انتخابی: فرد، وکیل خود را شخصاً انتخاب می‌نماید. 
⦁    وکیل معاضدتی: درمواردی که فرد به دلیل عدم توانایی مالی یا هر دلیل دیگری نتواند برای خود وکیل انتخاب نماید. در این موارد وکیلی با تشخیص عسر و حرج به صورت رایگان دفاع از حقوق وی را بر عهده می‌گیرد. 
⦁    وکیل سازمانی: با توجه به پشتیبانی قضایی از کارمندان نیروهای مسلح و دولتی، در صورتی که کارمندان دولت در کارهای خدماتی با مشکلات حقوق و قضایی مواجه شوند، سازمان مربوطه موظف است متخصصان حقوقی خود را به عنوان وکیل برای دفاع از وی در اختیار داشته باشد. 
⦁    وکیل اتفاقی: برای شخصی که در رشته حقوق تحصیل کرده است ولی شغل او در وکالت نباشد. 
⦁    وکیل کارآموز: وکلایی که در دوره کارآموزی تحت نظر وکیل سرپرست هستند و به وکالت می‌پردازند گفته می‌شود. 
⦁    وکیل قوه قضاییه: به تمامی افرادی که با اجرای ماده ۱۸۷ قانون پنج سال سوم پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از مرکز امور مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضائیه پروانه وکالت می‌گیرند، گفته می‌شود.
⦁    وکیل ایثارگران یا وکیل حمایتی: مخصوص بسیجیان و افراد ایثارگر می‌باشد که در جهت روبرویی با مشکل، با اجرای قانون حمایت قضایی و از طریق قانون سپاه حمایت می‌شوند. 
⦁    وکیل تسخیری: هرگاه در دادرسی متهم به دلیل عدم توانایی مالی یا هر دلیلی وکیل نداشته باشد، دادگاه از میان وکلای دادگستری وکیلی را به صورت رایگان در اختیار متهم قرار می‌دهد. 

ویژگی‌های بهترین وکیل دادگستری قم 


از ویژگی‌های بهترین وکیل دادگستری قم می‌توان به احساس مسئولیت، دلسوزی، صداقت، روابط عمومی قوی و... اشاره کرد چرا که این توانایی‌ها موجب افزایش شانس موفقیت در روند پرونده می‌شود.  
وکیل دادگستری قم باید توانایی‌های زیادی در امور دادگاهی داشته باشد از جمله: مطالبه مهریه، طلاق توافقی، امور نفقه فسخ نکاح، حضانت، خسارت، جهیزیه و بسیاری از زمینه‌های تخصصی دیگر.
وکیل‌ پایه یک دادگستری قم با توجه به تعهد اخلاقی خود موظف است که در ارتباط با موکل و دادگاه، شأن و اخلاق وکالت را حفظ کند. بنابراین در انتخاب وکیل دادگستری قم باید سابقه، میزان تحصیلات و... مورد توجه باشد.

پیشنهاد: برای کسب اطلاعات بیشتر شما را به خواندن مقاله چگونه یک وکیل طلاق در قم پیدا کنیم دعوت میکنیم

چگونه می‌توان یک وکیل دادگستری خوب در قم پیدا کرد؟ 


برای انتخاب یک وکیل دادگستری در قم می‌توان از میان وکیل‌هایی که به مسائل اشراف و آگاهی و تجربه بیشتری دارند، انتخاب نمود. جهت انتخاب وکیل باتجربه و حرفه‌ای، جستجو در سایت‌های اینترنتی می‌توان باعث افزایش اطلاعات شود. چرا که وکلای حرفه‌ای اغلب دارای سایت اینترنتی هستند. پس از جستجو و یافتن وکیل حتماً به صورت حضوری به ایشان مراجعه کنید. به هیچ وجه نباید هراس از پرداخت حق الوکاله داشت. زیرا شما را به سمت انتخاب مسیر درست هدایت می‌کند. 
در انتخاب یک وکیل با تجربه باید سوابق وی را پیگیری کرد و از آن اطمینان حاصل نمود. لذا توصیه می‌شود نکات ذکرشده در انتخاب وکیل دادگستری قم را در نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری مناسبی برای دفاع از خود و حل پرونده داشته باشید.  

معرفی جناب آقای حسن اربابی مطلق، وکیل پایه یک دادگستری در قم
جناب آقای حسن اربابی مطلق، وکیل پایه یک دادگستری در قم با بیش از 15 سال تجربه هستند. تخصص ایشان طیف متنوعی را شامل می شود. از جمله زمینه های ملکی، حقوقی، خانوادگی و کیفری و... . ایشان با سابقه‌ای قابل توجه و موفقیت، مهارت خود را در حل مسائل پیچیده حقوقی نشان داده است. 
یکی از تعهدات قابل توجه آقای اربابی مطلق در تضمین رضایت مشتری نهفته است و امکان بازگشت حق‌الوکاله در صورت عدم حصول نتیجه وجود دارد. تعهد آقای اربابی برای دستیابی به نتایج مطلوب برای موکلانشان، ایشان را تبدیل به یکی از بهترین وکیل های دادگستری قم کرده است.
شماره تماس برای دریافت اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲

 

جمع‌بندی


فرآیند یافتن وکیل دادگستری در قم یا هر شهر دیگری، مرحله مهمی است که نیازمند بررسی و تحقیق دقیق است. اهمیت یافتن یک وکیل ماهر و معتبر را نمی توان نادیده گرفت. زیرا یک وکیل متبحر نقش مهمی در حمایت از حقوق شما و آگاهی از پیچیدگی های پرونده‌تان ایفا می کنند.
هنگام تحقیق برای پیدا کردن وکیل دادگستری قم، باید عواملی مانند تخصص، تجربه، سوابق و سازگاری با پرونده خاص خود را در اولویت قرار دهید. استخدام وکیلی که در زمینه حقوقی مربوطه به خوبی مسلط است و دارای سابقه ای از نتایج موفقیت آمیز است، می تواند احتمال حل و فصل مساعد را تا حد زیادی افزایش دهد.
یک وکیل خوب نه تنها درک عمیقی از قانون دارد، بلکه ویژگی هایی مانند ارتباط قوی، تفکر انتقادی و همدلی را نیز از خود نشان می دهد تا به طور مؤثر از موکلان خود دفاع کنند و راهنمایی درستی را در طول فرآیند قانونی ارائه دهند.

ارتباط با ما
گروه وکالت اربابی
تماس با ما:۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه وکالت اربابی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین