در حال بارگذاری فایل ...
اپ گروه وکالت اربابیدسترسی آسان‌تر
بهترین وکیل خانواده در قم

بهترین وکیل خانواده قم + شماره وکیل خانواده در قم

 

اگر با مسائل خانوادگی روبرو هستید، احتمالاً استرس و فشار زیادی بر روی دوش شماست. ما این موضوع را درک می‌کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. خوشبختانه، کمک گرفتن از یک وکیل خانواده خوب مثل یک معجزه عمل می‌کند و بار مسئولیت و فشار را از روی دوش شما بر می‌دارد. اگر به دنبال بهترین وکیل خانواده قم هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین وکیل را انتخاب کنید و شانس موفقیتتان در پرونده را چندین برابر کنید.

قبل از استخدام وکیل خانواده حتماً این مطلب را بخوانید تا با آگاهی کامل در این زمینه اقدام کنید. یادتان باشد که آگاهی اولین قدم برای موفقیت در مسیر پرونده شماست.

در چه مواردی باید از وکیل خانواده کمک بگیریم؟

بیایید ببینیم وکیل خانواده چه وظایفی دارد و در چه مواردی به شما کمک می‌کند:

1.    ازدواج، جدایی و طلاق

وکیل خانواده در مواردی مثل تنظیم قراردادهای پیش از ازدواج، جدایی، میانجیگری، تقسیم دارایی، نفقه، خشونت خانگی و... به شما کمک می‌کند.

2.    مسائل مربوط به حضانت کودک

 اگر با مسائلی مثل حضانت فرزند، حمایت مالی از کودک، فرزند خواندگی، سوء استفاده از کودک، آزمایش DNA پدری و... روبرو هستید، وکیل خانواده در این موارد نیز کمک بسیار بزرگی برای شما خواهد بود.

3.    انواع دیگر مسائل خانوادگی

 وکلای خانواده به حل مسائل مربوط به اموال، اختلافات ارثی، تغییر نام قانونی، و... نیز به بهترین شکل کمک می‌کنند.

علاوه بر این موارد، بهترین وکیل خانواده قم وظیفه دارد مسئولیت‌های زیر را نیز در قبال شما رعایت کند:

1.     در مورد مسائل پرونده شما رازدار باشد و به هیچ عنوان با طرف مقابل پرونده تبانی نکند.

2.     به بهترین شکل از حق و حقوق شما دفاع کند و با استفاده از دانش تخصصی خود، مسیر را برای شما هموار نماید.

3.     روند دادگاه را برای شما روشن کند و به سؤالاتتان پاسخ دهد تا شک و شبهه‌ای در ذهنتان باقی نماند.

خبر خوب این است که اگر یک وکیل خانواده به این وظایف پایبند نباشد، شما به عنوان موکل حق دارید از او شکایت کنید.

ویژگی‌های مورد نیاز وکیل خوب: این ویژگی‌ها را نادیده نگیرید!

اگر به دنبال بهترین وکیل خانواده قم یا بهترین وکیل در هر شهری هستید، حتماً این قسمت را بخوانید. توصیه می‌کنیم چشم و گوشتان را به خوبی باز کنید و در اولین جلسه ملاقاتتان با وکیل، به دنبال این ویژگی‌ها در او باشید. اگر وکیل مورد نظرتان این ویژگی‌ها را دارا بود، به شما تبریک می‌گوییم. اگر نه، به هیچ عنوان از این موضوع ساده رد نشوید و حتماً به دنبال وکیل دیگری باشید.

1.    صداقت داشته باشد (حتی اگر به ضررش باشد)

باور کنید یا نه، متأسفانه بعضی از وکلا تنها کاری که انجام می‌دهند تشویق کردن شماست. آن هم فقط و فقط به این علت که شما را وادار کنند پرونده‌تان را به آن‌ها بسپارید. یک وکیل خوب کسی است که با شما صادق باشد و اگر تصمیم شما به ضررتان است، شما را از این موضوع آگاه کند.

تصور کنید به پزشک مراجعه کرده‌اید و می‌دانید که مریض هستید اما نمی‌دانید چه مشکلی دارید. تصور کنید که پزشک به جای این که مشکل شما را بگوید، می‌گوید که حالتان خوب است و مشکلی ندارید. آیا در آن لحظه احساس بهتری خواهید داشت؟ بله. اما آیا این کار پزشک به نفع شماست؟ به هیچ وجه.

پس یادتان باشد که انتخاب وکیل مناسب هم مثل انتخاب پزشک خوب است. او باید تمام آنچه باید بدانید را به شما بگوید، حتی اگر شما از شنیدن آن خوشحال نشوید.

2.    سخت کوش باشد. (از کجا بفهمیم وکیل سخت کوش است یا نه؟)

از همان لحظه‌ای که با وکیل خود تماس می‌گیرید، می‌توانید به سخت کوشی وکیل خود پی ببرید. آیا وکیل خودش تماس شما را پذیرفت یا با منشی صحبت کردید؟ آیا وکیل برایتان وقت گذاشت و در مورد مسائلتان به صورت تلفنی با شما صحبت کرد؟ آیا مشاوره حضوری انجام شد؟ آیا وکیل شما حقایق، قانون و مسائل شما را با صبر و حوصله بررسی کرد؟ دقت کنید تا نشانه‌هایی این موارد را از همان ابتدای کار ببینید. یادتان باشد که این چیزها نشان می‌دهند که وکیل شما چقدر پرونده شما را جدی خواهد گرفت.

3.    مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشد.

وکیل شما باید دائماً با شما در ارتباط باشد و شما را در جریان امور بگذارد. اگر می‌بینید که بیشتر از وکیلتان با منشی او در ارتباط هستید، یک جای کار می‌لنگد.

4.    در تهیه و تنظیم اسناد مهارت داشته باشد.

وکیل یا شرکت حقوقی شما باید تا قبل از زمان دادگاه تمام مدارک شما را آماده کرده و آن‌ها را ارسال کرده باشد. آیا می‌دانستید که خیلی اوقات قاضی خانواده قبل از ورود شما تصمیم خود را در مورد پرونده گرفته است؟ آیا می‌دانستید که خیلی از تصمیمات بر اساس مدارک ارسالی گرفته می‌شوند؟ پس اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید.

چرا گروه وکالت اربابی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر تابه‌حال فکر می‌کردید که در حل مشکلتان تنها هستید، دیگر این‌طور نیست. حل مشکل شما و اجرای صحیح عدالت همان قدر که برای شما مهم است، برای ما نیز به عنوان مجریان عدالت اهمیت دارد. یکی از مهم‌ترین اصول کاری ما در گروه وکالت اربابی این است که به موکلان فقط به چشم "یک پرونده جدید" نگاه نمی‌کنیم. وکلای ما به پرونده شما به چشم "یک زندگی بسیار ارزشمند" نگاه می‌کنند که لیاقت عدالت و دریافت حق و حقوقش را دارد. ما می‌دانیم که زندگی هر انسانی ارزشمند است و برخورداری عدالت حق طبیعی هر انسانی است. در نتیجه، فراتر از تمام منافع مالی و مادی، آنچه برای ما در گروه وکالت اربابی اهمیت دارد به اجرا درآوردن عدالت و دفاع از حقوق افرادی است که حق آن‌ها ضایع شده است.

ما در مجموعه اربابی وکلای اطمینان حاصل می‌کنیم که وکیل شما ویژگی‌های زیر را داشته باشد تا لایق اعتماد و اطمینان شما عزیزان باشد:

·        با شما تحت هر شرایطی صادق باشد و شما را از هر آنچه باید بدانید آگاه کند.

·        اجرای عدالت و تحقق حقوق شما را فراتر از منافع مالی و مادی خود بداند.

·        در طول مسیر پرونده دوست و یاور شما باشد و حقیقتاً به خیر و صلاح شما اهمیت دهد.

·        صبور باشد؛ زیرا ما واقفیم که شما در این دوره از زندگی‌تان احتمالاً مراحل سختی را می‌گذرانید و به وکیلی نیاز دارید که با صبر و آرامش شما را راهنمایی کند.

·        سخت کوش باشد و موفقیت پرونده شما را بر هر امر شخصی اولویت دهد.

·        برای شما به خوبی وقت بگذارد، دائماً با شما در ارتباط باشد و هر گونه جزئیاتی را در اولین فرصت به شما اطلاع دهد.

هزینه وکیل خانواده چقدر است؟

هزینه وکیل خانواده به موارد مختلفی بستگی داد و برای هر کسی ممکن است متفاوت باشد. برای مثال پیچیدگی پرونده شما، نوع پرونده‌تان، و مدت زمانی که جواب گرفتن از پرونده زمان می‌برد، همه و همه در تعین هزینه وکیل خانواده تأثیر دارند.

ما در مجموعه اربابی می‌دانیم که فردی که به وکیل روی می‌آورد، در حال گذر کردن از مرحله دشواری از زندگی‌اش است. بنابراین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باری را از روی دوش شما برداریم و اجازه ندهیم که هزینه‌های وکیل نیز به مشکل جدیدی برای شما تبدیل شوند. به همین علت تلاش ما بر این است که مقرون به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها را ارائه دهیم. جهت مشاوره رایگان با ما از طریق شماره ۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲ تماس بگیرید تا با توجه به نوع پرونده شما، هزینه حدودی را اعلام کنیم.

مزایای داشتن وکیل: چرا معتقدیم که داشتن وکیل خانواده ضروری است؟

1.     باعث می‌شود که از نظر مالی سود کنید. درست است که استخدام وکیل هزینه دارد، اما داشتن یک وکیل خانواده خوب باعث می‌شود که در مواردی که پای امور مالی در میان است (مثل نفقه) ضرر نکنید و بیش از آنچه لازم است پرداخت نکنید.

2.     به شما کمک می‌کند که از دردسرها و کاغذبازی‌های پیچیده و خسته کننده دادگاهی دور بمانید. وکیل شما به نمایندگی از شما این کارها را انجام می‌دهد.

3.     وکیل شما در مسیر پرونده‌تان برای شما منشأ اطمینان و حمایت خواهد بود.

4.    اگر در پرونده‌تان از یک متخصص کمک نگیرید، ممکن است به سادگی در اثر ناآگاهی قربانی شوید. مثلاً ممکن است به علت عدم تخصص نتوانید خودتان به بهترین شکل دعاوی‌تان را ارائه دهید یا ممکن است اطلاعات ریز اما مهمی که باعث موفقیتتان خواهد شد را نادیده بگیرید. یک وکیل خوب با ارائه کمک تخصصی به شما باعث می‌شود شانس شما برای موفقیت چندین برابر شود.

5.     بهترین وکیل خانواده قم بار مسئولیت و فشار فکری را از روی دوش شما برمی‌دارد و به شما کمک می‌کند که در مسیر رسیدن به هدفتان تنها نباشید.

6.     زمانی که در حال گذر از مرحله طلاق یا مسائل مربوط به حضانت فرزند و... هستید، فشار زیادی روی دوش شماست و نمی‌توانید تمام جوانب را بسنجید و به بهترین شکل مذاکره کنید. یک وکیل خانواده خوب به شما کمک می‌کند که مسائل را از تمام جوانب ببینید و تصمیمات بسیار بهتری بگیرید.

چه مدارک مورد نیازی باید توسط وکیل خانواده ارائه شوند؟

مدارک مورد نیاز برای شما بستگی به نوع پرونده و دعاوی‌تان دارد. اما به طور کلی مدارکی مثل موارد زیر از ضروریات هستند:

·        مدارک شناسایی

·        سند ازدواج

·        اسناد مورد نیاز جهت اثبات حق طلاق

·        توافقنامه زوجین راجع به شرایط طلاق (در پرونده‌های طلاق توافقی)

·        وکالت نامه

ما در گروه وکالت اربابی به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا از همان ابتدای کار مدارک مورد نیاز را تنظیم و آماده سازی کنید. به این صورت از دردسرهای لحظه آخری و به تعویق افتادن پرونده در امان خواهید بود.

سخن پایانی: پیشنهادی عالی از طرف ما به شما

به جهت این که در این مسیر کمکی به شما کرده باشیم، گروه وکالت اربابی به همه عزیزانی که در جستجوی وکیل خانواده هستند مشاوره کاملاً رایگان ارائه می‌دهد. چه چیزی از این بهتر که بدون هیچ هزینه‌ای از تجربه یک متخصص بهره‌مند شوید و در مسیر پرونده‌تان آگاهانه‌تر عمل کنید؟ حتی اگر مایل نباشید پرونده‌تان را به گروه وکالت اربابی بسپارید، باز هم استفاده از مشاوره رایگان ما بلامانع است. جهت تنظیم زمان مشاوره حضوری و رایگان با بهترین وکیل خانواده قم با ما تماس بگیرید.

 

سایر مقالات وکیل اربابی
وکیل خبره در قم | وکیل طلاق در قم | وکیل ارزان در قم | وکیل خوب در قم | بهترین وکیل کیفری قم | بهترین وکیل در قم | وکیل دادگستری قم

ارتباط با ما
گروه وکالت اربابی
تماس با ما:۰۹۱۲۳۵۱۷۲۳۲
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه وکالت اربابی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین